Jesienna elegancja


Za chwilę grudzień i Święta, a ja mam jeszcze kilka zdjęć zrobionych w pięknym, słonecznym październiku, którymi chciałam się dzisiaj z Wami podzielić. Bardzo lubię tę sukienkę, której można nadać dowolny charakter, poprzez wybór odpowiednich dodatków. Kupiłam ją dawno temu w Zarze, jako sukienkę domową, która miała być idealnym dopełnieniem legginsów, jednak szybko przełożyłam ją do tej wyjściowej części szafy, bo jest idealnym ciuchem na te dni, kiedy nie mam co na siebie włożyć. Trochę uwydatnia to i owo, ale mimo to czuję się w niej bardzo dobrze.
Dzisiaj (a raczej miesiąc temu) zestawiłam ją z ulubionym futrzanym kołnierzykiem spiętym drewnianą, rosyjską broszką, męskimi butami i torebką z krokodyla, którą dostałam od jednej z czytelniczek bloga.






(zdjęcia: Włóczykij)

Komentarze

  1. Świetna stylizacja, bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, a Wloczykij piekne zdjecia zrobil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Taka mała czarna, która zmienia charakter w zależności od dodatków, to bardzo użyteczny wynalazek. Pozdrawiam serdecznie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz! Bardzo podoba mi się mała czarna, jednak ja stawiam na troszkę nowsze modele takie jak na sosimply. Jednak o gustach się nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty