"Hiszpanka"


Tytułowa "Hiszpanka" to tytuł filmu, który na ekrany kin wejdzie za rok, w 95 rocznicę Powstania Wielkopolskiego. Jak można przeczytać w opisie reżysera, "Hiszpanka" to sensacyjna opowieść o grupie jasnowidzów i spirytystów, która u schyłku pierwszej wojny światowej, przy pomocy swoich zdolności parapsychicznych usiłuje uchronić polskiego pianistę i polityka Ignacego Jana Paderewskiego przed mentalnym atakiem wybitnego medium – Doktora Abuse, pracującego dla Pruskiej Armii. Intryga osnuta jest wokół wyzwoleńczej walki Polaków na chwilę przed wybuchem Powstania Wielkopolskiego, ale opowiedziana jest z wielkim dystansem do historii i ze świadomością gatunku.
......
A co do tego wszystkiego ma moja osoba? Otóż w zeszłym miesiącu miałam przyjemność wziąć udział w castingu do tego filmu. Ekipa filmowa poszukiwała statystów, którzy zapełnią filmowe tło. Pomyślałam, że byłaby to dla mnie niesamowita przygoda. Jako taki udział we filmie nie jest moim marzeniem, bardziej chodzi o to, by poczuć klimat tamtych grudniowych dni 1918 roku. Właśnie tego chciałabym doświadczyć. 
......
Czy zostanę wybrana nie wiem, tak czy siak, udział w castingu był niesamowitą okazją do założenia tego stroju i wymyślenia nowej fryzury. 
Au revoir!




(zdjęcia: Włóczykij)

Komentarze

  1. Anonimowy22/10/12

    Emnilda, a ja tak z innej beczki:) Czy chciałoby się Ci przygotować post dotyczący zawartości Twojej kosmetyczki, tego, jak dbasz o włosy, cerę itd?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie! Spodziewaj się takiego posta już niedługo:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo zazdroszczę castingu. Dawno mnie u Ciebie nie było. Ciesze się że jest tu tak jak kiedyś, nie popłynęłaś za tłumem 'bylejakości'.

    Pozdrawiam ,

    Lola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że polubiłaś mój facebookowy profil i tak się właśnie zastanawiałam skąd Cię znam. Teraz LOLU wiem już wszystko. Cieszę się, że jesteś :)

      Usuń
  3. Myślę, że Cię wybiorą, przecież jesteś zupełnie nie z tej epoki! I do tego bardzo w tym prawdziwa, także popełniliby wielki błąd, gdyby Cię nie zatrudnili. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie ty wygrasz ten casting, to kto? Jesteś jak wyjęta żywcem z epoki, doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne, zdrowe, błyszczące włosy. Robisz z nimi coś specjalnego, czy jesteś szczęściarą i tak pięknie sami Ci rosną?
    Bardzo podoba mi się medalion. Jest dość gruby, czy kryje w sobie schowek?
    Życzę Ci powodzenia na castingu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy szczęśliwie są grube i mocne, ale wspomagam je troszkę tak czy siak. napiszę o tym już niedługo w poście o pielęgnacji. Wisiorek nie ma żadnego schowka, niestety, ale i tak jest moim najulubieńszym. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zastanawiałem się kiedyś czy statystowanie w filmie może przynieść coś więcej niż pieniądze, potwierdzasz (i nie tylko ty) że to możliwe. Jak ciebie nie wybiorą to film należy odrzucić! :)
    Stylowo i epokowo :) Może nawet jakiś epizod się trafi??
    Mnie to najwyżej na stajennego wezmą gdyż u mnie twarz raczej gorszą stronę mezaliansów dawnych wzięła :P

    Pozdrawiam Ciebie i Pana Włóczykija,gdyż fotografa który na tym blogu ma swoją rolę :D

    p.s. zapraszam do mnie, jest post o moim bałaganie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I stajenny mógłby mieć dużą rolę i przy okazji mezalians, jakby go sobie upatrzyła jakaś hrabina. Chyba, że byłaby to historia hrabiego udającego stajennego :)
      Włóczykij mi tu mówi: "Wielce uniżony, łaskawie pozdrawia waćpana."
      Twojego posta już widziałam, ale dzięki za przypomnienie, bo nie miałam wtedy czasu, żeby coś napisać :)

      Usuń
  7. coś czuję, że znajdziesz się w grupie wybranych! a kciuki trzymam tylko tak na wszelki niepojęty :) absolutnie cudowny wisior, a i torebka piękna, marzy mi się taka gobelinowa w utkane róże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham gobelinowe torebki! Szukam takiej na pasku, bo te "do ręki" tylko mi przeszkadzają :)

      Usuń
  8. Anonimowy23/10/12

    Mam nadzieję, że Cię wybiorą, kto by się bardziej nadawał, jeśli nie Ty? Nawet powinni powierzyć Ci jakąś małą rólkę, nie tylko statystowanie! Prześmieszne te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli nie wybraliby Ciebie, znaczyłoby to, że nie mają gustu:)

    Będę z niecierpliwością czekać na wpis o pielęgnacji cery.

    Nie zgadzam się Hrabio, moim zdaniem dobrze wyglądasz. Emnildo, o psychofizycznych skutkach mezaliansów, moglibyśmy z Hrabią, całą książkę napisać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napiszcie! Bardzo chętnie poczytam, jak już uporam się ze swoją pracą magisterską :) Buziaki!

      Usuń
  10. Napiszemy:)
    Mam na myśli wymieszanie się genów chłopstwa i jaśniepaństwa;) oraz skutki tegoż dla późniejszych pokoleń.
    A związek stajennego/stangreta z panną z dobrej rodziny naprawdę zdarzył się w naszej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem postanowione! Czekam z niecierpliwością! Szczególnie na opis tego mezaliansu:)

      Usuń
  11. jesteś taka prawdziwa i romantyczna :-.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy27/10/12

    emnilda no jestes nieziemska :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty