Włóż nylony!




(zdjęcia: Włóczykij)

Komentarze

  1. mmm:)
    bardzo przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają! niestety nie posiadam ani jednej pary, ale chyba w końcu się skuszę..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/3/12

    Lakier na paznokciach wypadałoby odświeżyć do zdjęć chociaż... I naprawdę lepsze niepomalowane paznokcie niż czerwony lakier schodzący płatami. Fu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne nylonki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/3/12

    Z tymi paznokciami to się zgodzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11/3/12

    Widać po postach że masz faceta, kipisz seksem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pas, nylony sprawiają wrażenie bardzo nisko osadzonych. czy to taka spódniczka z żabkami, dobrze mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pas jest dość stary i rzeczywiście"schodzi" dość nisko, ale do spódniczki to mu na szczęście daleko. Cały czas szukam odpowiedniejszego, ale chcę by to był zakup w 100% satysfakcjonujący! Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Widzę, że równocześnie dostałyśmy fioła na punkcie nylonów. :)
    Ale Twoje wyglądają bardziej retro. Klimat zdjęć kojarzy mi się z Maleną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety filmu nie widziałam (ale leży gdzieś w szafie, więc pewnie sięgnę po niego kiedyś), a nylony są rzeczywiście fajne:)

      Usuń
  9. Głosuję za soczewkami, masz piękne oczy! :)
    Też mam skojarzenia z Maleną, musisz obejrzeć, bo to cudowny film jest i jestem przekonana, że Ci się spodoba!
    Super zdjęcia, uwielbiam ten Twój klimat...

    OdpowiedzUsuń
  10. zarówno pas, jak i nylony są doskonałe. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy26/10/16

    Fajny pas {girdle}, napisz jakiej firmy, i nylony też ciekawe, ja się dosyć znam na tym chociaż jestem facetem swojej partnerce wylącznie ja kupuję pasy, nylony, bieliznę odpowiednią ,raczej wyższej klasy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty