Pani zima w dwóch odsłonach


Nie mogę już doczekać się wiosny, co wiązać się będzie z większą chęcią modowego szaleństwa, częstszym odwiedzaniem ulubionych ciucholandów oraz większym zapałem w (tak, trzeba to przyznać) próżnym, ale jakże przyjemnym strojeniu się.
......
Póki co, korzystając z mnóstwa śniegu i udanej, mroźnej pogody eksploruję pobliski las najlepszym zimowym środkiem transportu, który kojarzy mi się nieodmiennie z rosyjskimi klimatami, rodem z filmu Doktor Żywago i tak też się czuję: owinięta szalem, w czapie z lisa, mknąc pośród mgieł fantastycznego lasu, pamiętając, ze każda, nawet najmniejsza wyprawa może być magiczna - wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię.



(zdjęcia: Włóczykij)

Komentarze

  1. Ależ pięknie u Ciebie :) Faktycznie - nic, tylko uruchomić wyobraźnię :) Podobają mi się (wszystkie) rosyjskie rekwizyty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne, zimowe krajobrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zbawa :D świetnie wyglądasz w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super czapa!
    ...uwielbiam jemiołę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zima na tych zdjęciach, aż by jej szkoda była, gdyby nagle odeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/1/11

    Serdecznie i noworocznie ściskam, po długaśnej przerwie ;-) Przemeldowałam się na nowy blog, zapraszam ;-) Twoja czapa rewelacyjna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, zdjęcie na sankach jest super. Dobrze widzieć uśmiech :D
    A ta czapa to cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dawno nie jeździłam na sankach w takiej pozycji...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło Cię widzieć taką radosną i promienną. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wyobrażam sobie plażę:))
    fajną masz czapę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Z Tarą trudno się nie zgodzić, plaża tak to najlepsze wyobrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki, miło popatrzeć na takie widoczki(za nie lubię zimę) będąc w ciepłym domku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1/2/11

    Fajna czapka!_kwasik38.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty