16 lipca 2009

Pod palmami



Fartuszek ten, kupiony za złotówkę w ulubionym ciucholandzie jest jedną z tych prostych kreacji, które można wrzucić na siebie jako podomkę, strój wyjściowy, strój ogrodowy, na rower, spotkanie towarzyskie czy spacer popołudniowy i zawsze wygląda dobrze. I nie potrzebuje zbyt wielu ozdób. Ot idealny sposób na wakacyjny imidż. O innych zaletach pisać chyba nie muszę, że ma pojemne kieszenie i ładny wzór to widać:)
......
Wakacje, wakacje... Remont, który ciągnie się jak stara guma od gaci mnie wykańcza. Jestem uziemiona w domu już trzeci tydzień, zaczynam dostrzegać objawy pylicy płuc, a mój pokój wygląda jakby przeszło przezeń tornado! Tak póki co wygląda mój letni wypoczynek. Szkoda słów!
......
A morał z tego taki, że jakie wakacje, takie palmy.

25 komentarzy:

  1. Uroczy fartuszek, szczególnie ten delikatny kwiatowy wzór mi się podoba. Masz rację, tego typu sukienki są idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. znów ten kwiatowy wzór ;> pochwal się rezultatami remontu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wzorki kwiatów;))) są delikatne i kobiece;))) ślicznie ci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze kolczyki :)
    sukienka ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, dobre!
    Bardzo ładnie Ci w tej kiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfka, Fitella, PotatoEater, the Oracle of Style: Dziękuję bardzo!
    Vintage: Na razie rezultatów nie widać, ale mam nadzieję, że jakiś jesienny zestaw będzie go zawierał w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świeżość wkradła się w tę duchotę :). Uroczy fartuszek i kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzór, a krój bardzo pasuje do Twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wzór, osobiście kojarzy mi się bardzo z wakacjami z okresu dzieciństwa ;) Zdjęcie z kwiatem - fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdalena, SzafaN, Nutmeg: Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you for your visit !
    i love your dress !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny subtelny wzór sukieneczki-fartuszka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, słodko i romantycznie.
    Wprost idealny krój - pięknie odkreśla Twoją figurę.
    No i wygląda prawdziwie wintydżow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza sukieneczka - jej prostota uwypukla Twój wdzięk, wyglądasz w niej delikatnie i świeżo. Ale mnie urzekły kolczyki - jak to świetnie ze sobą pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kieca,też by mi się taka przydała na lato;a morałem mnie rozbroiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolrczyki *_*
    kieca w ładny wzorek, idealnie wspólgra z palmą xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so unbelievably beautiful! I love this dress :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienka ma śliczny wzór ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna :)
    Aya Smith: Tank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  20. o, jakie Ty masz przepiękne włosy! takie zdrowe i gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Baśka: Dziękuję Ci bardzo. Z pewnością tony zażywanych tabletek, mgiełek i odżywek robią swoje :)Choć i tak końcówki się trochę rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dołączam się do zachwytow nad włosami, zdecydowanie.

    a co do Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, to zabawne, moja babcia też tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  23. riennahera: A to mnie teraz zaskoczyłaś! Cóż... trochę nieskromnie, ale chyba mogę sobie pogratulować bystrego oka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. You have a very interesting blog and your necklaces are so lovely ... ^^
    See you mademoiselle ...!

    OdpowiedzUsuń
  25. LadyDiaphane: Thank you so much! A bientôt:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, ale każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny :)
Jeżeli jesteś osobą, która nie ma konta w żadnym serwisie internetowym, przy dodawaniu komentarza wybierz opcję "anonimowy".
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.