Jesienna codzienność


W ostatnim wpisie pokazałam Wam sukienkę z kolekcji William Morris & Co. x HM, a dziś kolejny jej element, który zakupiłam - plisowana spódnica.
......
Co ciekawe, w obu rzeczach z tej kolekcji czuję się, jak w drugiej skórze i dlatego bardzo często je noszę. Większość mojej jesiennej garderoby utrzymana jest w kolorach granatu, bordo i miodu, zatem nie mam większego problemu z dopasowaniem pozostałych elementów do tej spódnicy. Dzisiaj połączyłam ją z bordowymi dodatkami, a gościnnie wystąpiły moje jedyne buty na wysokim obcasie, chociaż już dawno odzwyczaiłam się od noszenia takowych - na co dzień preferuję wygodne mokasyny lub buty na płaskim koturnie.






(zdjęcia: Włóczykij)

Komentarze

  1. Anonimowy11/11/18

    Will Morris i jego cudne desenie...
    Choć to niezupełnie mój styl, to bardzo podobają mi się Twoje niesztampowe, niebanalne stylizacje. Do tego zestawu widzi mi się jeszcze "secesyjny" wisior na długim łańcuszku. Uwielbiam takie babciowe;) swetry w warkocze, właśnie mam taki na sobie; cieplutki i mięciutki...
    Za to kole mnie w oczy pogoń za modą bez względu na wszystko, a potem widzę na ulicach całe stada w obcisłych rurkach przez które ledwo stopy przeciskają, albo (co gorsza) w megamodnych ostatnio skinny jeans (koszmar), (lub w leginsach potraktowanych jako spodnie). Nieistotne czy ktoś jest bardzo szczupły czy puszysty, ma zgrabne czy krzywe nogi - obcisłe spodnie być muszą! Zgroza.
    A ja sobie jestem taka niemodna, niedzisiejsza, i tak dobrze mi z tym:)
    I powtórzę się - masz przepiękne włosy.
    Pozdrawiam gorąco. Gotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Z tymi swetrami jest jednak taki problem, że one są strasznie ciepłe, a ja mam dość dużą tolerancję na chłód, więc zazwyczaj za bardzo się w nich grzeję. Trochę szkoda, że tak się nam klimat ociepla, niedługo swetry będą tylko wspomnieniem :)
      A co do mody... cóż, sama jej specjalnie nie śledzę, aczkolwiek to, co teraz jest dostępne w sklepach bardzo mi się podoba. Nasycone kolory, wzory odnoszące się do natury to zdecydowanie moja bajka. Czekam na przeceny :D

      Usuń
  2. Świetna stylizacja ☺ Też uwielbiam obecne trendy - mam fazę na kolor purpurowy oraz miodowy ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja, piękny sweterek fajnie komponuje się ze spódnicą. A ja jestem zmarzlakiem i jak są ciepłe to dla mnie tym lepiej. Mam nadzieję, że jeszcze przez długo swetry nie odejdą w zapomnienie. Z ogromną przyjemnością jeszcze tutaj wpadnę, serdecznie zapraszam do siebie, może przysunę dla Ciebie odrobinę inspiracji na kolejne bardzo ciekawe wpisy;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor sweterka :-) Idealnie pasuje do rajstop i do butów na obcasie :-) Też uwielbiam bordo, w iodzie natomiast nie wyglądam najlepiej. Czekam na zimową stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty