Emnildowy mix modowy #7


Emnildowy mix modowy, to taka kategoria wpisów, która została pomyślana, jako zbiór pojedynczych zdjęć, dokumentujących mój codzienny styl. Są to fotki robione zazwyczaj "na szybko" przed wyjściem z domu, lub w innych przypadkowych okolicznościach, które gromadzę w jakimś folderze, a kiedy zbierze się ich dostateczna ilość - publikuję. Ostatni wpis z tej serii zamieściłam na blogu trzy (!) lata temu i było to stanowczo zbyt dawno. A co takiego kazało mi odkurzyć tę kategorię wpisów? Otóż odkryłam w swojej pracy idealną lustrzaną ścianę do zdjęć. Tło nie jest zbyt ładne, ale za to jednolite; oświetlenie sztuczne, ale dość dobre, więc pomyślałam, że czas najwyższy! Jakość jaka jest, widzicie sami, jednak mam nadzieję, że zrekompensuje ją różnorodność moich modowych wyborów.
......
A jeżeli jesteście ciekawi pozostałych sześciu wątków, zapraszam do menu na górze pod nagłówkiem bloga i kategorii: inne.

To moje ulubione mokasyny Geox, które kupiłam na zimowej wyprzedaży. Gruba podeszwa bardzo dobrze izoluje chłód podłoża, więc noszę je nawet przy temperaturach oscylujących w okolicy zera (oby już się nie pojawiły).

Czarną sukienkę w gwiazdy dostałam od koleżanki z pracy. Bardzo dobrze się w niej czuję.

Oswajam robienie zdjęć w Ikei :)

Kolejny prezent od koleżanki z pracy. Nie ukrywam - fajnie mam.


Czekam na wiosnę w bluzce upolowanej na wyprzedaży w Zarze.


Dopiero teraz zauważyłam, że w zestawieniu nie ma żadnych spodni, chociaż dość często noszę jeansowe rurki, jednak zdecydowanie lepiej czuję się w spódnicach i sukienkach.
......
Poniżej mój eksperyment z pierwszymi typowo sportowymi butami, które kupiłam sobie na wiosnę. O superstarach myślałam od wielu lat i kiedy zobaczyłam wersję ze srebrnymi paskami, wiedziałam, że będą dobrze wyglądać w zestawieniu ze spódnicami i sukienkami. Kiedyś zrobię na ten temat większy wpis, a dzisiaj mała zajawka sprzed domowego lustra.



Komentarze

  1. Super zestawy ☺ Ake Ci włosy urosły ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko; stylizacje w spodnicach 'paisley' podobaja mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/4/18

    Kochana ale ty bardzo bardzo schudłaś .. gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta granatowa w ciapeczki jest taka ciotkowa, ja bym do niej jakiś oczowalący pasek dodała :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zestawy są bardzo oryginalne. Najbardziej podoba mi się ten w biało-czarne pasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia stylizacja bo lubię motyw grochów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty