24 czerwca 2013

Kombinacja z kombinezonem


Kombinezon to bardzo wygodna rzecz. Tak jak sukienka. Jedna rzecz, kiedy nie ma czasu na zestawianie kolorów, materiałów, wzorów. Dodatkowo szerokie, lekkie spodnie dają niesamowicie fajny efekt w czasie chodzenia (przynajmniej mnie się tak wydaje). Rzecz którą mam na sobie, zakupiłam kilka miesięcy temu w internetowym sklepie vintage. Wszystko byłoby OK, gdyby nie fakt, że nogawki były przykrótkie. Po namyśle postanowiłam poświęcić starą bluzkę z podobnego materiału i przyszyć przedłużenie. Zrobiła to oczywiście niezastąpiona ciocia Włóczykija (ja w swoim życiu przyszyłam tylko obrus do sukienki, czego efekty możecie zobaczyć TUTAJ).
......
Inny zestaw z tym kombinezonem, inspirowany latami dwudziestymi, do zobaczenia TUTAJ. Tym razem postawiłam jednak na coś mniej rzucającego się w oczy, dlatego wybrałam małe, aczkolwiek eleganckie dodatki: kolczyki, pierścionek i torebkę z motywem orientalnym.







(zdjęcia: Włóczykij)

8 komentarzy:

  1. bardzo zainspirowała mnie torebka jest piękna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci do twarzy w tym komplecie! A torebeczka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kombinezon a la lata 20 i to z jakim odważnym dekoltem;)Elegancki dosyć też jest, więc znakomicie nadawałby się do teatru, czy na jakieś większe wyjście.

    Ostatnio wynalazłam w lumpie ciemno granatowy kombinezon i dziwne: bo ma kołnierzyk (to rzadkość - w większości widziałam kombinezony na ramiączkach bądź gumce przy popiersiu) i pasuje idealnie, czyt."gumka nie zwisa mi pod brzuchem).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tym kombinezonie i gdybyś nie napisała, że ma przedłużone nogawki, to w ogóle nie rzuca się to w oczy - coś tam widać na ostatnim zdjęciu jedynie. Torebka też piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego kombinezonu w wersji retro jeszcze nie widziałam! fantastycznie w nim wyglądasz! nie muszę mówić chyba, że torebka jest przecudna!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za komentarze!

    pani la mome: Widziałam już Twój kombinezon. Bardzo fajny :) Ja chciałabym teraz jakiś o bardziej "sportowym" kroju.

    Bez Blożnik: Dobrze, że nie widać, bo chociaż z reguły nie zwracam uwagi na takie szczegóły (czy może raczej powinnam powiedzieć, że ich widoczność mi nie przeszkadza), to w tym wypadku wolę, żeby szczegół ów był ukryty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna torebka! Rzeczywiście kombinezon to ciuch uniwersalny i wielofunkcyjny. Można założyć kamizelkę lub żakiecik i robi się elegancko, a ze sweterkiem - bardziej nieoficjalnie i ciepło w deszczową pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować tę wersję ze swetrem. Może wyglądać ciekawie...

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, ale każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny :)
Jeżeli jesteś osobą, która nie ma konta w żadnym serwisie internetowym, przy dodawaniu komentarza wybierz opcję "anonimowy".
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.