12 sierpnia 2012

Czarno na białym


Zwiewną sukienkę, którą mam na sobie, zakupiłam jakiś czas temu w jednym z gnieźnieńskich ciucholandów. Jest ich w mieście bardzo dużo, więc warto się wybrać, a przy okazji połączyć wizytę z targiem staroci, który odbywa się na rynku, no i zwiedzaniem katedry i pamiątek po św. Wojciechu.
......
Jedyne czego nie lubię w sukience to zbyt duży dekolt i dlatego noszę pod spodem jakąś koszulkę, albo czarne body. Jednak krój, prześwitujące, bufiaste rękawy oraz szarfa podkreślająca talię, rekompensują ten nieszczęsny dekolt. A żeby było śmiesznie, to do całości dobrałam czarny welon. Ot taka ze mnie Czarna wdowa!





(szybkie zdjęcia: Włóczykij)

18 komentarzy:

  1. Świetne klimatyczne zdjęcia! Pięknie podkreśliłaś swoje kobiece kształty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja. Mi się podoba ta cudna sukienka w grochy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rasowo i pięknie - świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/8/12

    mimo tego, że Twój styl jest mi totalnie obcy, muszę to powiedzieć: KOBIETO, UWIELBIAM CIĘ! a za co? już Ci mówię- że jesteś unikatowa wśród całej blogosfery, że konsekwentnie trzymasz się swojego stylu, że wyglądasz w tym wszystkim znakomicie i widać, że to Ci w duszy gra : ) czekam na kolejne posty życząc mnóstwa inspiracji! m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Świetnie jest usłyszeć głos kogoś, kto stoi trochę z boku (znaczy się, ma inny styl). Muszę Ci powiedzieć, że im dłużej prowadzę bloga, tym jest mi łatwiej. Na początku więcej szukałam, nie byłam w 100% przekonana czy to faktycznie jest moja bajka. Natomiast teraz, kiedy jestem już o te 4 lata starsza widzę i wiem, że poszłam w dobrym kierunku:) Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  5. Z Arachne trafiliśmy na twój post wieczorową porą. Z nieukrywanym entuzjazmem zaczęliśmy przeglądać efekty sesji. Oboje uważamy że zakrywanie dekoltu powinnaś zostawić na "stare lata". Wyglądasz świetnie :)
    Arachne & Hrabia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arachne i Hrabio ;) Mam dla Arachne takiego małego newsa: wiem, że bardzo lubisz perfum OPIUM. Muszę Ci powiedzieć, że ja się do niego też przekonałam w Egipcie i kupiłam całą 100 ml butelkę oleistego perfum "Alf leila wa leila" w którym opium jest dominujące (w zasadzie to czyste opium). Uważam, że jest to jeden z najpiękniejszych zapachów. No i właśnie myśląc o tym, ze go bardzo lubisz (a nie masz go w swojej kolekcji) chciałabym Ci go trochę dać (czy raczej odlać). Jeżeli byś chciała oczywiście :) Możemy się kiedyś spotkać w Poznaniu, albo możesz przyjechać do mnie za Poznań ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
    2. Wiadomość przekażę Arachne, i odeślę ją do komentarza.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Chętnie :))))))) muszę tylko kupić buteleczkę. W razie czego pisz na priva: sylviazub@wp.eu

      Usuń
    4. Chętnie :)))) Z przjemnością się spotkam, może w jakiejś kawiarni. W razie czego, pisz na priva: sylviazub@wp.eu

      Usuń
    5. Miało być, oczywiście "z przyjemnością".

      Usuń
  6. Ostatnie zdjęcie najlepsze - to mordercze spojrzenie mówi wszystko :) Bardzo fajna sesja, chociaż na szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jakoś hiszpańsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może trochę ;) Dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  8. Kurcze, byłam ostatnio w Gnieźnie i nie wpadłam na pomysł, żeby pobuszować po ciucholandach ;( Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, ale każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny :)
Jeżeli jesteś osobą, która nie ma konta w żadnym serwisie internetowym, przy dodawaniu komentarza wybierz opcję "anonimowy".
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.