23 lutego 2012

Ora pro nobis



(zdjęcia: Włóczykij)

10 komentarzy:

  1. zdjęcia rewelacja! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23/2/12

    A mi tu nie pasuje ta firanka na glowie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne, nastrojowe zdjęcia. Zamarłam na chwilę przed kompem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja. Czy nowa szata bloga to nawiązanie do najnowszego posta na blogu Pandory?
    Bardzo mi się podoba ten wzór rodem z Art Nouveau. Rozumiem, że chciałaś nawiązać do koronkowych chust, które noszą kobiety na audiencję u papieża. Nie wiem tylko od czego zależy kolor chusty - biały lub czarny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz sliczne warkocze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post z firaną:)Nagłówek powala!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za komentarze!

    szmaragda: Zdjęcia robiłam w Poznaniu w Starym Browarze. Trochę mi było nieswojo podczas wykonywania pierwszych kadrów, ale szybko się rozkręciłam.

    Arachne: Szczerze mówiąc tak. Weszłam któregoś dnia na blog Pandory i tak niesamowicie spodobała mi się zmiana wprowadzona przez nią, że postanowiłam zmienić też coś u siebie. Kombinowałam z różnymi szablonami, ale ostatecznie pozostałam przy tym, co miałam (przyzwyczajenie drugą naturą człowieka:), zmieniając tylko nagłówek.
    A tak przy okazji - Pandora jest moją absolutną modową boginią! Odkryłam ją powtórnie zupełnie niedawno i zachwyciłam się kompletnie! Jej zdjęcia są cudowne, a przy tym jest bardzo skromna, przesympatyczna i ma w sobie mnóstwo romantyzmu, co można przeczytać w zakładce "a propos" na jej stronie.
    A co do chust, to nie pomyślałam o nich - chodziło mi raczej o jakąś bliżej niezidentyfikowaną świętą. Ale chusty... hmm... może białe noszą dziewice?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15/3/12

    Kobieta nie okno, zasłon się na niej nie wiesza.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, ale każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny :)
Jeżeli jesteś osobą, która nie ma konta w żadnym serwisie internetowym, przy dodawaniu komentarza wybierz opcję "anonimowy".
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.