Sen nocy letniej

Wracam moi kochani, prezentując kawałek najnowszej cudnie satynowej, kwiatowej piżamy, którą zgarnęłam w ostatni poniedziałek w ciucholnadowej dostawie. Być może sprawi ona, że bardziej przekonam się do piżam, których do tej pory używałam wyłącznie w okresie jesienno-zimowym.
......
Muszę przyznać, że ciekawie jest odpocząć od blogowania. Zaglądałam do Was oczywiście i śledziłam nowe wpisy, ale taka przerwa po roku i miesiącu prowadzenia bloga bardzo mi się przydała. Dzięki za wyrozumiałość!

Komentarze

  1. Wyrozumiałość wyrozumiałością, ale cieszę się, że wróciłaś! :D No i piżama cudna. Myślałam, że kawałeczek nowej bluzki nam pokazujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak dobrze Cię widzieć :) a wzór jest piękny, myślałam, że to będzie sukienka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło znów czekać na przemiłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś, a właśnie wczoraj myślałam o Tobie. Ciekawa jestem co wyniknie z tej tkaninki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale podobna do mojej bluzki!Już myślałam,że bliźniak jakiś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzór piękny,aczkolwiek osobiście wolę piżamki z bawełny :))
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej chwili pomyślałam, że to sukienka. Z niecierpliwością czekam na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie, nareszcie! Cieszę się niebywale, że postanowiłaś wrócić do blogowania, droga Emnildko :).

    OdpowiedzUsuń
  9. O, fajnie, że znów jesteś :) Czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już podskakuję z radości , że wróciłaś. :) Lubię Twój bluszczowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło do Ciebie zajrzeć. Chciałabym kiedyś pójść z Tobą na polowanie do sh - masz to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki dziewczyny! Muszę wam powiedzieć, że mój 'styl' chyba troszkę ewoluuje w kierunku szaleństwa, kolorów i niedbalstwa. nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie, ale retro przy pogodzie +30 mnie odrzuca.. hej!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka romantyczna...:))
    a przerwa każdemu czasami się przydaje;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty