Parkowe zamyślenia


Szum drzew, zapach wilgotnej ziemi i angielski parkowy klimat to idealna sceneria na wakacyjny odpoczynek i oddanie się marzeniom. Sukienka w secesyjne wzory i białe dodatki nawiązują do czasów belle époque, czasów, kiedy każda wycieczka do parku była niezwykłym, towarzyskim wydarzeniem, kiedy ludzie umieli cieszyć się sobą, spędzonym wspólnie czasem w otoczeniu szlachetnego piękna natury. Dziś, spacerując krętymi alejkami Parku Sołackiego w Poznaniu, mimo mijających mnie rowerzystów i rolkarzy jestem w stanie wyobrazić sobie tamten świat. Damy w wytwornych toaletach i kapeluszach chronionych przed słońcem, dżentelmeni zrywający dla nich białe lilie... Czy im nie zazdrościcie? Ja bardzo. Spokoju, elegancji, kultury. I marzę... bo wakacje to na marzenia najlepszy czas!





(photos by Wójtowicz)

Komentarze

  1. piękna sukienka i świetne zdjecia. kapelusz nadaje zdjęciom klimat z tamtych czasów. super

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po prostu zachwycona! Suknią, zdjęciami i wpisem. Już wcześniej kojarzyłaś mi się z secesją i z dziełami Alfonsa Muchy. Tak! Wyglądasz jak postać, która wyszła z jego obrazu :))Ja też tęsknię czasami za dawnymi czasami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż aż brak słów. Romantycznie i młodopolsko.
    Sukienka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie w tym kapeluszu!!!!! urzekły mnie twoje sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24/7/09

    Uroczo wyglądasz z kwiatem we włosach ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. mamalgosia, aneczkowyświat, Fitella: Dziękuję!

    Pani La Mome: Ale komplement! Wspaniały! Uwielbiam Muchę - jest taki magiczny! Przez długi czas miałam w pokoju plakat jego autorstwa (link:http://www.culture.pl/pl/culture/artykuly/fo_mucha_piwo_meuse_maly_l)Niestety się zniszczył, ale przedwczoraj odnowiłam starą ramę znalezioną na strychu i włożyłam do niej właśnie secesyjny obrazek a`la Mucha wycięty z "Bluszcza" - niedługo zaprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there! thank you so much for visiting my blog. I found that you also have a beautiful blog, too! I don't understand your language, but from those lovely photos I could tell that you're so special. I'll follow your blog for sure! Nice to know you, you're the sweetest!

    clara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What BEAUTIFUL photos of you! I love the green, especially against your skin ton, and I think the entire outfit is very lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Claradevi, Aya Smith: Thank you for the lovely comments. I hope we'll meet again :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Panią La Mome - wyglądasz jakbyś wyszła z obrazu - cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja im nie zazdroszczę kiepskich perspektyw na niezależność ;)
    Coś za coś,niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz prześlicznie :))
    sukienka jest urocza,bardzo Ci jej zazdroszczę,uwielbiam takie :))
    zdjęcia powychodziły naprawdę wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. inspirujące :) nie uciekłaś czasem z jakiegoś filmu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nutmeg, gosia: Dziękuję!

    riennahera: Dlatego, żyjąc w tamtych czasach, zapewne byłabym sufrażystką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała Gosia: Hmmm...? Z tego co mi wiadomo, to nie, ale dla pewności sprawdzę na filmwebie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kwiaty we włosach ;) mi najbardziej przypadł do gustu kapelusz, a najmniej zielona woda w parku ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. vintage: Cieszę się, że kapelusz się podoba, a co do wody to uwielbiam ten specyficzny, lekko zgniły zapach :) W domu takiej nie mam, więc chodzę się nawąchać do parku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak pięknie jest w Sołackim? Jeszcze nie udało mi się tam dotrzeć, ale teraz widzę, że trzeva jak najszybciej to nadrobić.:)
    Piękna ta sukienka, choć, żeby faktycznie kojarzyła mi się z obrazami Muchy, powinna być w bardziej stonowanym odcieniu zieleni. I jeszcze ciut złota.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paluina: Koniecznie musisz się tam wybrać! Z pewnością znajdziesz dla siebie jakiś cichy zakątek do którego bedziesz wracać, żeby poczytać lub tylko posiedzieć i popatrzeć na przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze to co na głowie - fryzura, kwiatek, kapelusz. Ale sukienka też bardzo ładna i zdjęcia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stephanie: Merci!
    Elfka: Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. patrząc na te zdjęcia, przychodzą mi na myśl odległe czasy. To tło, sukienka, kapelusz - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Póki co - dla mnie Twój najpiękniejszy zestaw. Patrzę i patrzę, i napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  24. szmaragda: Dziękuję i mam nadzieję, że inne też Ci się spodobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam na wakacjach i umknęło mi parę Twoich postów. Park Sołacki uwielbiam :)
    Świetny zestaw, totalnie niedzisiejszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze. Nie zawsze na wszystkie odpowiadam, jednak każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny.
......
Ze względu na spam, komentarze do starszych wpisów są moderowane.

Popularne posty